free counters

Saturday 21 November 2009

MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH DAN SIJIL SKGR 2009

Penulis blog ingin memohon maaf diatas kelewatan mengemaskini kandungan blog MALAR HIJAU lantaran terlalu banyak kerja yang perlu disiapkan sebelum cuti sekolah bermula.Meskipun demikian keadaannya, penulis blog tidak akan menghampakan pembaca blog MALAR HIJAU terutama sekalinya kepada warga sekolah, ibubapa murid dan peminat-peminat blog MALAR HIJAU yang berada di luar sana.



Untuk makluman anda, pada tanggal 18 November 2009, jam 8.00 pagi telah diadakan MAJLIS PENYAMPAIAN HADIAH DAN SIJIL atau dengan kata lain MAJLIS ANUGERAH CEMERLANG AKADEMIK (KURIKULUM)DAN KOKURIKULUM SEKOLAH KEBANGSAAN GREEN ROAD, KUCHING.



Tujuan majlis ini diadakan adalah bagi memberi pengiktirafan kepada pelajar-pelajar yang telah mencapai kecemerlangan di dalam bidang akademik (Kurikulum) dan kegiatan luar bilik darjah (Kokurikulum)serta bidang sahsiah yang telah dapat ditonjolkan sepanjang penggal persekolahan 2009.




Sekarang tataplah tayangan foto dan video sebelum, semasa dan selepas Majlis Anugerah Cemerlang Akademik dan Kokrikulum di Sekolah Kebangsaan Green Road, Kuching. Sarawak. Semoga anda berpuas hati menonton tayangan 'slide fotoshow' dan video yang telah diutarakan ini.
Selamat Menonton!


No comments:

Post a Comment