free counters

Wednesday 30 December 2009

MESYUARAT STAF KE-3 SKGR 2009


Sebelum mesyuarat diadakan, terlebih dahulu Encik Shazali Haji Rosdi sebagai peraju SKGR ingin mengalu-alukan kehadiran semula 








Ustazah Fatimah Binti Saiban yang telah memohon cuti bersalin selama lebih kurang setahun setengah dan juga mengalukan kedatangan kerani baru 










Puan Dayang Zahara Binti Haji Abang Aing  yang akan menggantikan tempat Puan Saimah yang telah dinaikkan pangkat dan berpindah ke sekolah RPR,Kuching.

Hari ini tanggal 30 Disember 2009 bersamaan 13 Muharam 1431H, telah diteruskan satu lagi mesyuarat iaitu Mesyuarat Staf Ke-3 2009.



Mesyuarat ini telah dilangsungkan di Makmal Komputer, Sekolah Kebangsaan Green Road, Kuching, Sarawak. Mesyuarat ini diadakan bertujuan untuk merangka agenda bagi mengisi Takwim Persekolahan Sesi 2010 yang akan dibentangkan oleh Encik Shazali Haji Rosdi (Guru Besar) dan bagi membincangkan agenda-agenda yang dibawa oleh para perwakilan daripada Tiga Jawatankuasa Utama iaitu, Jawatankuasa Kurikulum, Jawatankuasa HEM dan Jawatankuasa Kokurikulum.




Hasilan daripada agenda-agenda yang dibangkitkan oleh para perwakilan di dalam mesyuarat yang diadakan pada hari kelmarin akan diperdebatkan selepas usul yang dibentangkan oleh Encik Shazali Haji Rosdi
.


Kedua-dua usul yang dibentangkan oleh Encik Shazali Haji Rosdi dan para perwakilan 3JK Utama Sekolah akan digabungkan dan dihalusi bagi menjayakan agenda bagi memenuhi Program Takwim Sekolah Sesi 2010. 
Anda tontonlah sendiri tayangan foto bagi memahami perjalanan Mesyuarat Staf Ke-3 Sekolah Kebangsaan Green Road, Kuching.

No comments:

Post a Comment