free counters

Thursday 31 December 2009

SESI PENDAFTARAN DAN TAKLIMAT PROGRAM ORIENTASI TAHUN SATU DI SKGR UNTUK TAHUN PERSEKOLAHAN 2010




"KEMBALI KE SEKOLAH 2010"
Hari ini, satu lagi program 'Kembali ke Sekolah' dijalankan di Sekolah Kebangsaan Green Road,Kuching, Sarawak. Hari yang dimaksudkan ialah Sesi Pendaftaran dan Pembayaran Yuran Sekolah serta Taklimat Program Minggu Orientasi Kelas Tahun Satu 2010.




Hari ini adalah merupakan hari yang begitu sibuk di sekolah ini lantaran hari ini hari mendaftar kemasukan murid Tahun Satu dan pendaftaran naik kelas untuk murid-murid Sekolah Kebangsaan Green Road,Kuching. Untuk melicinkan perjalanan sesi pendaftaran murid, setiap kelas telah ditempatkan dua orang guru, iaitu seorang Guru Kelas dan seorang Pembantu Guru Kelas. Manakala sesi Taklimat Program Minggu Orientasi Murid Tahu Satu diadakan di Dewan Terbuka SKGR yang bermula jam 10.00 pagi. Ibubapa murid Tahun Satu yang sudah mendaftarkan anak dikehendaki berhimpun di dewan tersebut bagi mengikuti taklimat yang akan disampaikan oleh Encik Shazali Haji Rosdi (Guru Besar SKGR).







Di samping itu, sebelum taklimat akan diadakan pelbagai persembahan Murid Tahun Satu 2009. Antaranya persembahan Bacaan Buku, Bercerita di dalam Bahasa Inggeris, Bacaan Ikrar Murid dan sebagainya lagi. Anda tatapilah sendiri sesi tersebut dengan menonton tayangan foto yang disediakan ini.Semoga anda terhibur.

No comments:

Post a Comment