free counters

Friday 22 January 2010

MAJLIS PENUTUPAN RASMI PROGRAM TRANSISI TAHUN SATU SKGR SESI 2010


Hari ini, tanggal 22 Januari 2010 bersamaan 6 Safar 1431H maka genaplah sudah tiga minggu perlaksanaan Program Minggu Transisi Kelas Tahun Satu  di Sekolah Kebangsaan Green Road bagi sesi 2010. Di samping itu juga, diselitkan Majlis Penyampaian Hadiah bagi Pertandingan Mewarna dan Anugerah Murid Contoh PTT1 di penghujung program tersebut. Bagi menyerikan lagi majlis penutupan rasmi program tersebut, pihak sekolah telah mengundang "CHICKY AND FRIENDS" serta rombongan KFC. Saksikanlah gelagat anak-anak kita apabila dapat berhibur bersama-sama dengan"CHICKY AND FRIENDS".









Semoga perlaksanaan program tersebut memberi banyak manfaat kepada murid-murid Tahun Satu dari aspek mengeratkan tali silatulrahim antara pelbagai kaum menjurus kepada Slogan 1MALAYSIA, memberi peluang mereka membiasakan diri di suatu tempat yang baru yang bergelar 'sekolah', dan pelbagai lagi keistimewaan program tersebut.

Anda tontonilah tayangan foto yang disediakan ini untuk tatapan dan menyelami jiwa kecil anak-anak kita yang bakal mewarisi pemerintahan negara kita.


No comments:

Post a Comment