free counters

Sunday 28 June 2009

KURSUS LATIHAN DALAM PERKHIDMATAN BAGI GURU-GURU SKGR 2009



Sabtu, 27 Jun 2009
Satu sesi kursus Latihan Dalam Perkhidmatan Bagi Guru-guru Sekolah Kebangsaan Green Road, Kuching, Sarawak telah diadakan di Makmal Komputer sekolah tersebut. Kursus ini diadakan adalah bertujuan untuk meningkatkan profesionalisme guru-guru Sekolah Kebangsaan Green Road dalam mengharungi tugas-tugas sebagai seorang insan yang bergelar guru yang semakin mencabar di zaman millenium ini.Kursus Latihan Dalam Perkhidmatan ini dikendalikan oleh dua orang penceramah yang didatangkan khas dari Bahagian Penyiaran RTM Kuching,Sarawak dan Pejabat Ketua Menteri, Sarawak.
LDP ini bermula jam 8.00 pagi sehingga jam 4.30 petang.Diantara penceramah yang didatangkan khas dari Bahagian Penyiaran RTM Kuching, Sarawak ialah Puan Atikhah Binti Mahli yang juga merupakan seorang pengacara majlis rasmi yang tidak asing lagi di negeri Sarawak.Beliau akan membentangkan kursus yang bertajuk, "PENGACARAAN MAJLIS".



Manakala penceramah dari Pejabat Ketua Menteri, Sarawak ialah Tuan Haji Muhammad bin Salleh. Beliau pula akan membentangkan kursus yang bertajuk, "PROTOKOL DAN PENAMPILAN DIRI".

No comments:

Post a Comment